środa, 15 kwietnia 2015

Zapowiedzi!


W najbliższym czasie planuje napisać "Niepopularną Prawdę: Labrador", "Ludzie to szarańcza" i może jakieś recenzję dla zabawy. Na zdjęciach prezentuje dwie stertki, pierwsza to niedawno zakupione książki, wszystkie oprócz "Uwięzionej w Bursztynie", zakupione w merlinie 







Elwira Watala "Cuchnący Wersal"- recenzja za jakiś miesiąc- dwa.

Jane Austen "Duma i Uprzedzenie"- moja ulubiona książka od kilku lat, ale nigdy nie miałam okazji jej kupić. Nie wiem czy warto pisać recenzję to książka, którą wszyscy powinni znać. 

Robert Darnton "Wielka masakra kotów i inne epizody francuskiej historii kulturowej" - będzie recenzja jak się patrzy, ale kiedy tego nie powiem. 

Philip Pullman "Baśnie braci Grimm dla dorosłych i młodzieży. Bez cenzury"- pewnie będzie, ale może gdzieś latem, bo baśnie znam, ale ze względu na stan mojej wiekowej już książki z zbiorem niemal wszystkich musiałam zakupić nową.

Diana Gabaldon "Obca"- tuż po Austen, druga ulubiona autorka i seria. "Obcą: czytałam, ze względu na nowe wydanie zapragnęłam mieć wszystkie tomy. Ale recenzja będzie. 

Diana Gabaldon "Uwięziona w Bursztynie" - w mojej zacnej bibliotece nie było drugiej części, więc pominęłam ją przechodząc do trzeciej. Recenzją również oczekiwana. 




Nawet Quasimodo się paczy, cóż to za dziwy. 









Druga sterta to książki z bibliotek, więc mają pierwszeństwo. 

 Romuald Wojna " Wielki świat nomadów"- nie będzie recenzji, ale gorliwie polecam. 

Neil Gaiman "Amerykańscy bogowie"- recenzja zrobi się dosyć szybko.

Sherry Jones "Klejnot Medyny"- książka już przeczytana, więc najpewniej jako pierwsza znajdzie się na kartach blogu. 

Katarzyna Michalak "Serce Fenrrinu" - czytanie tej serii jest dla mnie traumą. Z każdym tomem zastanawiam się czy może być gorzej i autorka udowadnia, że może. Książkę przeczytałam i pewnie będzie pierwszą recenzowaną.

Frank Herbert "Diuna" - książka zostawiona na koniec czytania, więc i recenzja będzie najpóźniej. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz